ОСНОВНІ ПРИЙОМИ ДОСЯГНЕННЯ ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ
1. СТАВТЕ КОНКРЕТНУ МЕТУ ПЕРЕД ДІТЬМИ.
2. ПРОВОДЬТЕ ЦІКАВІ УРОКИ. МЕТОДИ І ПРИЙОМИ МАЮТЬ ВІДПОВІДАТИ
ВІКОВИМ ОСОБЛИВОСТЯМ ДІТЕЙ.
3.ВРАХОВУЙТЕ ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ТА
МОЖЛИВОСТІ УЧНІВ.
4.СПРЯМОВУЙТЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА БІЛЬШ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ
(ВИКОРИСТОВУЙТЕ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ.ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ).
5.СТВОРЮЙТЕ УМОВИ, ЩОБ , НАВІТЬ “НАЙВАЖЧІ” УЧНІ ПОБУВАЛИ У
СИТУАЦІЇ УСПІХУ, ЧИ ВІДЧУЛИ СЕБЕ ЛІДЕРОМ.
6.ДО УЧНІВ ПРОЯВЛЯЙТЕ ВВІЧЛИВІСТЬ ТА ПОВАГУ. АЛЕ І НАПОЛЯГАЙТЕ
НА ПОВАЗІ ДО ДОРОСЛИХ.
7.НЕ ПРИНИЖУЙТЕ УЧНІВ. УНИКАЙТЕ ІРОНІЧНИХ ЧИ
САРКАСТИЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ.
8.НЕ ДУЖЕ РЕАГУЙТЕ НА НЕЗНАЧНІ ПРОВИНИ, ВМІЙТЕ ПРОЯВИТИ ГУМОР,
ЩОБ ЦЕ НЕ ПЕРЕРОСЛО У ВОРОЖНЕЧУ.
9.НЕ ПОГРОЖУЙТЕ МІРАМИ, ЯКІ ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ АБО НЕ ЗБИРАЙТЕСЬ
ЗДІЙСНИТИ.
ВЛАСНОЇ ПОПУЛЯРНОСТІ.
11.ПІДТРИМУЙТЕ КОНТАКТ З УЧНЯМИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС.
ЦІКАВТЕСЬ ЇХ САМОПОЧУТТЯМ.
12. ПОСИЛАЙТЕ БАТЬКАМ НЕ ТІЛЬКИ ЗАУВАЖЕННЯ, АЛЕ Й ЗАОХОЧЕННЯ.
ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ
ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ
2. ПІДІЙДІТЬ ДО ПОРУШНИКА І СТАНЬТЕ КОЛО НЬОГО.
3. СПРОБУЙТЕ ПОМОВЧАТИ.
4. МОВЧІТЬ ДОТИ, ПОКИ ВСІ ЗРОЗУМІЮТЬ ПРИЧИНУ І ЗМІНЯТЬ ПОВЕДІНКУ.
5. ВСТАНОВІТЬ КОНТАКТ ЗА ДОПОМОГОЮ СУВОРОГО ПОГЛЯДУ.
6. ВИКЛИКАЙТЕ УЧНІВ ЗНЕНАЦЬКА, ЩОБ ВОНИ БУЛИ У СТАНІ ОЧІКУВАННЯ.
7. СПРОБУЙТЕ ЗАПИТАТИ ПОРУШНИКА, ЧИ НЕ ДОПОМОГТИ ЙОМУ
В ЧОМУСЬ.
8. ВИЗНАЙТЕ, ЩО СИСТЕМАТИЧНА ПОГАНА ПОВЕДІНКА ЧАСТО Є
СИГНАЛОМ, ЩО УЧНЕВІ НЕ ВИСТАЧАЄ УВАГИ І ЛЮБОВІ.
9. БУДЬТЕ ТЕРПЛЯЧІ. ЩОБ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМИ ПОТРІБЕН ЧАС,І ЩОБ НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ, ТАКОЖ ПОТРІБЕН ПЕВНИЙ ЧАС.
Немає коментарів:
Дописати коментар