Педагогам

ОСНОВНІ ПРИЙОМИ ДОСЯГНЕННЯ ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ


1. СТАВТЕ КОНКРЕТНУ МЕТУ ПЕРЕД ДІТЬМИ.
2. ПРОВОДЬТЕ ЦІКАВІ УРОКИ. МЕТОДИ І ПРИЙОМИ МАЮТЬ ВІДПОВІДАТИ 
ВІКОВИМ ОСОБЛИВОСТЯМ ДІТЕЙ.
3.ВРАХОВУЙТЕ ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ТА 
МОЖЛИВОСТІ УЧНІВ.
4.СПРЯМОВУЙТЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА БІЛЬШ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ
(ВИКОРИСТОВУЙТЕ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ.ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ).
5.СТВОРЮЙТЕ УМОВИ, ЩОБ , НАВІТЬ “НАЙВАЖЧІ” УЧНІ ПОБУВАЛИ У 
СИТУАЦІЇ УСПІХУ, ЧИ ВІДЧУЛИ СЕБЕ ЛІДЕРОМ.
6.ДО УЧНІВ ПРОЯВЛЯЙТЕ ВВІЧЛИВІСТЬ ТА ПОВАГУ. АЛЕ І НАПОЛЯГАЙТЕ 
НА ПОВАЗІ ДО ДОРОСЛИХ.
7.НЕ ПРИНИЖУЙТЕ УЧНІВ. УНИКАЙТЕ ІРОНІЧНИХ ЧИ 
САРКАСТИЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ.
8.НЕ ДУЖЕ РЕАГУЙТЕ НА НЕЗНАЧНІ ПРОВИНИ, ВМІЙТЕ ПРОЯВИТИ ГУМОР, 
ЩОБ ЦЕ НЕ ПЕРЕРОСЛО У ВОРОЖНЕЧУ.
9.НЕ ПОГРОЖУЙТЕ МІРАМИ, ЯКІ ВИ НЕ ЗМОЖЕТЕ АБО НЕ ЗБИРАЙТЕСЬ 
ЗДІЙСНИТИ.
10.НЕ ЙДІТЬ НА ПОСТУПКИ І КОМПРОМІСИ ЗАРАДИ ЗАВОЮВАННЯ 
ВЛАСНОЇ ПОПУЛЯРНОСТІ.
11.ПІДТРИМУЙТЕ КОНТАКТ З УЧНЯМИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС.

 ЦІКАВТЕСЬ ЇХ САМОПОЧУТТЯМ.
12. ПОСИЛАЙТЕ БАТЬКАМ НЕ ТІЛЬКИ ЗАУВАЖЕННЯ, АЛЕ Й ЗАОХОЧЕННЯ.



ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ

ХОРОШОЇ ДИСЦИПЛІНИ

1. ПАМ`ЯТАЙТЕ: ІНОДІ ДІЇ ВЧИТЕЛЯ ГОВОРЯТЬ КРАЩЕ НІЖ СЛОВА.
2. ПІДІЙДІТЬ ДО ПОРУШНИКА І СТАНЬТЕ КОЛО НЬОГО.
3. СПРОБУЙТЕ ПОМОВЧАТИ.
4. МОВЧІТЬ ДОТИ, ПОКИ ВСІ ЗРОЗУМІЮТЬ ПРИЧИНУ І ЗМІНЯТЬ ПОВЕДІНКУ.
5. ВСТАНОВІТЬ КОНТАКТ ЗА ДОПОМОГОЮ СУВОРОГО ПОГЛЯДУ.
6. ВИКЛИКАЙТЕ УЧНІВ ЗНЕНАЦЬКА, ЩОБ ВОНИ БУЛИ У СТАНІ ОЧІКУВАННЯ.
7. СПРОБУЙТЕ ЗАПИТАТИ ПОРУШНИКА, ЧИ НЕ ДОПОМОГТИ ЙОМУ 
В ЧОМУСЬ.
8. ВИЗНАЙТЕ, ЩО СИСТЕМАТИЧНА ПОГАНА ПОВЕДІНКА ЧАСТО Є 
СИГНАЛОМ, ЩО УЧНЕВІ НЕ ВИСТАЧАЄ УВАГИ І ЛЮБОВІ.
9. БУДЬТЕ ТЕРПЛЯЧІ. ЩОБ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМИ ПОТРІБЕН ЧАС,І ЩОБ НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ, ТАКОЖ ПОТРІБЕН ПЕВНИЙ ЧАС.

Немає коментарів:

Дописати коментар